بهترین یخچال سامسونگ

Wiki Article

اگر از نظر شکل ظاهری با سایت سامسونگ یکی باشد پس اصلی است.

این یخچال‌فریزر ۵ طبقه و دو کشو دارد و البته ۴ طبقه هم در قسمت درِ یخچال قرار دارد و تقریبا هر مواد غذایی را که لازم دارید می‌توانید با خیال راحت در آن بگذارید.

تشخیص ماشین لباسشویی تقلبی ال جی از مدل های اصلی آن...مهر ۱۰, ۱۳۹۶ - ۵:۲۲ ب٫ظ

همکاران ما شما را راهنمایی می کنند تا با توجه به بودجه و سطح نیازتان، بهترین مدل را انتخاب و به صورت اورجینال، خریداری کنید.

گارانتی هم شامل قیمت تمام شده میشود یا اینکه هزینه گارانتی جدا هست؟

مجهز به درب شوکیس، درب جادویی سوم و دسترسی به چندین قفسه

شاید برای شما هم بعد از فاکتور قیمت و فضا، مصرف انرژی یخچال در اولویت باشد. در بهترین یخچال سامسونگ مورد یخچال دوقلو بوش باید بگوییم بوش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا یک یخچال کم‌مصرف به دست شما برساند.

مجهز به درب شوکیس برای دسترسی سریع به مواد غذایی روی درب یخچال

این محصول دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش دارد.

با یخچال فریزرهای سری شوکیس، دسترسی سریع و آسان تری به مواد خوراکی خواهید داشت. شوکیس بیرونی برای قرار دادن نوشیدنی و ادویه جات انتخاب بسیار مناسبی است، در حالی که محفظه داخلی به شما این امکان را می دهد تا آیتم های بزرگ تر را ذخیره کنید.

هزاران کیلومتر رو رفتیم تا محصولات اورجینال رو وارد ایران کنیم چون! شما لایق بهترین محصولات هستید ...

باز کن تماس با ما به ما ایمیل بزنید چت آنلاین مراکز خدمات پشتیبانی درباره ما

بیشتر کاربران از فضای مناسب این یخچال و امکانات کم‌صدا، بدون برفک بودن آن رضایت دارند. همچنین کاربران در مورد حفظ کیفیت مواد غذایی در یخچال و فریزر نظرات متفاوتی دارند.

بیشتر کاربران از خرید این محصول راضی‌اند و آن را زیبا، جادار و کم‌صدا می‌دانند. و تنها ایرادی که به این محصول دارند، نبود ویژگی یخساز خودکار آب شهری در آن است.

Report this wiki page