آجر یوگا

Wiki Article

این محصول در ساخت و ساز مزیت های فراوانی را دارند که می توان به صورت خلاصه به عایق دما، کاهش هزینه ها، سرعت اجرای ساخت و ساز، ضد زلزله بودن و پایداری، مقاوم در برابر رطوبت و غیره اشاره کرد.

ابعاد استاندارد نوع کف ۲۵*۲۵ و ضخامت ۹ و پل ۲۰*۴۰ و نیز ضخامت‌های ۶٫۵ و ۸ می‌باشد.

همچنین ابعاد استاندارد ال تیز خط کوچک ۱۳ است و خط بزرگ ۲۶ می‌باشد.

میشه ابعاد اجر سفال سوراخ دار رو تغییرداد ؟ استاندارد ابعادش چقدره ؟

فروش انواع کاشی سرامیک

آجر پازلی دات کام در این راستا به معرفی و گرد آوری اطلاعات، در مورد آجر و بلوک پازلی، دستگاه های تولید آجر پازلی، تولید کنندگان آن، کتاب های معتبر و چاپ شده درباره‌ی آن، استاندارد‌های تدوین شده برای روش های اجرایی، مواد اولیه معدنی و شیمیایی برای تولید آجر پازلی (آجر سبز) می‌پردازد.

به کار بردن این محصول در ساختمان سازی، این امر را به جهت تعبیه شدن حفره های درون آجرها آسان کرده است.

برای آزمون تعیین تحدب و تقعر نیاز به تجهیزات زیر می باشد:

وزن دیوار ساخته شده با این نوع آجر پازلی نسوز نسبت به سایر آجرها کمتر می باشد؛ زیرا دیوار چینی آن نیازی به ملات سنگین ندارد.

پس از آن قطر داخلی سوراخ ها، قطر جداره سوراخ ها در طول و عرض را با کولیس اندازه گیری کرده و طبق روابط خاصی، هر یک از پارامترهای ذکر شده در جدول الزامات سوراخ آجر قزاقی های آجر محاسبه می گردد.

این آجرها نباید در محیط های اسیدی یا نمک های قوی قرار بگیرند. در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و به علت جذب آب بیشتر نسبت به سایر آجرها در پی سازی و کرسی چینی توصیه نمی شود.

این محصول توسط مواد موجود در دل طبیعت و منابعی مانند شن، ماسه و… که به راحتی در دسترس ما قرار می گیرد ساخته می شود و به دلیل ظاهری که دارد به آن پازلی می گویند.

همچنین عرض این نوع از بلوک های سقفی نیز ۲۰ یا ۲۵ سانتی متر است.

اینجا کلیک کنید و نظرات برخی از مشتریان را ملاحظه بفرمایید.

Report this wiki page