کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

برچسب: خرید کولر آبی, خرید کولر آبی تکفاز, خرید کولر آبی در ارومیه, خرید کولر آبی کم مصرف, خرید کولر صنعتی آبی, فروش کولر آبی, قیمت کولر آبی, قیمت کولر آبی در ارومیه, قیمت کولر آبی سلولزی, قیمت کولر آبی کم مصرف, قیمت کولر آبی کم مصرف ارزان, قیمت کولر صنعتی آبی, قیمت کولر صنعتی آبی ارزان, کولر آبی, کولر آبی ارزان, کولر آبی ایستاده, کولر آبی بزرگ, کولر آبی بی صدا, کولر آبی تبریز, کولر آبی تک فاز, کولر آبی ثابت, کولر آبی خرید, کولر آبی خوب, کولر آبی دامداری, کولر آبی سلولزی, کولر آبی سلولزی ارزان, کولر آبی سلولزی قیمت, کولر آبی صنعتی, کولر آبی قیمت, کولر آبی کم مصرف, کولر آبی کم مصرف ارزان, کولر آبی کم مصرف ارزان در ارومیه, کولر آبی کم مصرف در ارومیه, کولر آبی کم مصرف قیمت, کولر آبی گلخانه, کولر دامداری, کولر سلولزی, کولر صنعتی آبی, کولر صنعتی آبی ارزان, کولر صنعتی آبی ارزان در تهران, کولر صنعتی آبی خرید, کولر صنعتی آبی در ارومیه, کولر صنعتی آبی قیمت, کولر صنعتی دامداری, کولر صنعتی کارخانه, کولر صنعتی کارگاهی, کولر گلخانه

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

همچنین کولر های آبی صنعتی برای راه اندازی و نصب، دارای هزینه اولیه کمتری در مقایسه با دیگر سیستم های خنک کننده تهویه مطبوع صنعتی می باشند.

ضخامت بدنه باید تا حد امکان زیاد باشد. در واقع یکی از فاکتور های دوام و مقاومت کولر های صنعتی ضخامت بدنه آن است. هر چه بدنه کولر ضخیم تر باشد بهتر است. فن کولر های عرضه شده در هایپر صنعت فامکو علاوه بر داشتن بدنه ضخیم از مواد مقاوم، با کیفیت و با دوام ساخته شده اند.

در این کولر صنعتی از فن سانتیفیوژ استفاده شده که هوا را به طور مناسب در کانال کولر توزیع می کند ,سانتیفیوژ از نوع صنعتی با پره های فن رو به جلو که از قابلیت آن, تحمل افت فشار بالا حاصل از کانال کشی کولر صنعتی های طولانی را دارا می باشد.

همانطور که گفته شد، امروزه اغلب از این نوع کولر در محیط‌های صنعتی استفاده میشود؛ البته این امر بدان معنا نیست که نمیتوان از آنها در سایر اماکن بهره گرفت.

در نهایت برای محیط هایی همانند گلخانه ها یا سالن های پرورش قارچ و …  که به دمای سردتر یا پایین تری نیاز دارند به سادگی از توزیع کنندگان آب یا نازل های رطوبت ساز که برروی پدهای سلولزی قابل نصب است، استفاده می شود.

عملکرد و مکانیزم این کولرها دقیقا مشابه کولر های صنعتی فن آکسیال است. تنها تفاوت عمده ای آن ها می توان به نوع فن بکار رفته در طراحی و ساخت آن ها اشاره نمود.کولرهای آبی صنعتی با فن سانتریفیوژ در محیط های صنعتی دارای کابرد زیادی هستند زیرا سبب تهویه و خروج هوای داخل سالن شده و سپس باعث جریان یافتن هوای تازه به محیط کاری می شوند.

کولر صنعتی کولرآکسیال کاتالوگ پروژه ها فروشگاه مجله سرماسان تماس با ما

از بخش های مهم و ضروری در کلیه دستگاه های صنعتی می باشد. این تابلو که مجزا از کولر آبی و محلی در دسترس کابران نصب می گردد، وسیله راه اندازی کولر بوده و کلیدهای اصلی روی آن قرار دارد.

بنابراین بهتر است چند کولر در فاصله های متناسب قرار داده شود.

کولرهای آبی صنعتی به دو دسته کلی کولرهای آبی صنعتی با فن سانتریفیوژ و کولرهای آبی صنعتی با فن آکسیال تقسیم می شوند بنابراین همانطور که از نامگذاری این کولرهای آبی صنعتی مشخص می باشد تفاوت آنها در نوع فن تعبیه شده در آنهاست که در کولرهای آبی سانتریفیوژی از فن های استفاده می گردد که با کمک نیروی گریز از مرکز یا سانتریفیوژی، هوای خنک را به کانال های هوادهی منتقل می کنند و کولرهای آبی صنعتی آکسیال، مجهز به فن از نوع آکسیال هستند، که هوا را بدون کانال رابط مستقیما در محیط موردنظر میدمند.

از جمله کاربرد های کولر صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تابش مستقیم نور خورشید به بدنه ی این دستگاه های کولر صنعتی آکسیال می تواند باعث خرابی تجهیزات آن و کاهش راندمان دستگاه شود به همین دلیل بهتر است که از آن ها در محل هایی استفاده شود که ساعات کمتری در معرض نور خورشید قرار گیرند.

Report this wiki page