کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

روز قبل از عمل نیز صبحانه یا ناهار سبک ولی کامل و مقوی بخورید. خوردن قهوه و نوشیدنی‌های کافئین‌دار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

نکته بسیار مهم در خصوص مزایای ریش کاشتن که بسیاری از افراد از آن غافل هستند، محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی از جمله اشعه خورشید است.

موهای خود را کوتاه و اصلاح نکنید، آنها را رنگ نکنید و روز قبل از عمل موها را با شامپو نرم کننده نشویید و به سایر مواد آغشته نکنید.

کلینیک‌های معتبر زیادی در تهران برای کاشت ریش و سبیل وجود دارند.

کاشتن مو در قسمت های ریش و سبیل، باید طبق خط رویش ریش انجام شود. امکان تغییر جای رویش مو وجود دارد که بر همین اساس باید کاشت ریش دقیق و با ظرافت انجام بگیرد.

بعد از یک هفته، ناحیه پیوند شده بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. بازیابی ناحیه اهداکننده نیز سریع است.

افرادی نیز وجود دارند که به دلیل بیماری های پوستی، سوختگی، شیمی درمانی و ... موهای ریش خود را از دست می دهند؛

دیدگاه آن ها کاملاً اشتباه است و زمانی که   ریش های جدید بر روی صورت شروع به ریزش می‌کنند می‌توان آن را نشانه بسیار خوبی در نظر گرفت چراکه بر اساس چرخه رویش فولیکول ها در ابتدا آن ها موهای موجود را پس خواهند زد و سپس فرآیند  رویش موها شروع می شود و در نتیجه شما بعد از جراحی ریش باید حدود دو ماه صبر کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود. 

قبل از تصمیم گیری برای انجام پیوند ریش، مهم است که خطرات و مزایای بالقوه این روش و همچنین نتایج بلند مدت را در نظر بگیرید.

کلینیک کاشت ریش در زمینه کاشت ریش و سبیل، چندین روش متداول وجود دارد که هر یک ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در اینجا به بررسی سه روش اصلی می‌پردازیم:

بعد از ریزش،  فولیکول‌های کاشته شده، به سرعت تارهای موی جدید را برصورت فرد زنده می کنند که این تارها به سرعت رشد می کنند تا جذابیت چهره فرد را تضمین نمایند. 

مورد بسیار مهم بعدی که باید بعد از کاشت ته ریش و کاشت سبیل مورد توجه قرار بگیرد مصرف مکمل‌ها است.

انتخاب روش مناسب کاشت ریش و سبیل، همانطور که گفته شد، تنها با مشورت پزشک متخصص ممکن است.

می‌توان گفت این عمل هیچ عیبی ندارد. به جز قیمت که ممکن است برای برخی بالا باشد، طولانی مدت بودن عمل و مراقبت در دروان نقاهت که البته کوتاه است و تمام این موارد به داشتن ریش و سبیل زیبا می‌ارزد.

Report this wiki page