خرید ups

Wiki Article

برای اینکه بتوانید مشکل شارژ باتری یو پی اس را به درستی تشخیص دهید باید، شارژر دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه را تست کنید و بعد از آن به سراغ سایر قطعات جانبی باشید.

محصولات این شرکت همپا با تکنولوژی روز همواره در حال تکامل می باشد.

بنابراین اگر شما هم شرایط مشابه با وضعیت بیان شده دارید، ضروری است که حداقل اطلاعات کمی از آن داشته باشید. چرا که خرید و تهیه آن بدون داشتن اندک آگاهی می‌تواند منجر به خرید ناموفق و در نهایت ضرر شود.

اصولاً قابلیت افزایش تعداد و ظرفیت باتری‌ها وجود ندارد مگر در شرایطی که امکان تعویض برد شارژر یو پی اس وجود داشته باشد و هزینه انجام این کار نیز مقرون به صرفه باشد.

میزان رطوبت قابل تحمل این نوع یوپی اس صنعتی نیز میان صفر تا ۹۵ درصد بسته به فاکتور‌های محیطی متغیر باشد. درجه نویز صدایی آن نیز کمتر از ۵۵ دسیبل می باشد.

به دلیل فرسودگی شبکه برق و دستگاه‌های برهم زننده پایداری شبکه متصل به برق شهر، تجهیزات شما دائماً در معرض آسیب‌ قرار دارند. حتی از دست دادن مختصر یا افزایش لحظه‌ای توان می‌تواند به دستگاه‌­های الکتریکی موردنیاز آسیب جدی وارد کند، در فرآیندهای کاری و فعالیت­‌های روزانه اختلال ایجاد کند یا باعث از دست رفتن داده‌های ضروری کسب و کارها شود.

بله، به دلیل گرم شدن قطعات داخلی، بدنه یو پی اس نیز کمی گرم می­شود. این مسئله در صورتی که بیش از حد نباشد، بی خطر است.

یو پی اس وسیله‌ای است که به شما امکان می‌دهد در مواقع قطعی برق به صورت بی‌درنگ از منابع باتری تغذیه کنید و در نتیجه، سایت شما بی‌انقطاع فعالیت خواهد داشت.

قطع برق در مطب دندانپزشکی، تمام تجهیزات موردنیاز دندانپزشک که به یونیت دندانپزشکی متصل هستند را از کار می‌اندازد و اتمام کار امکان‌پذیر نیست.

با توجه به وابستگی تجهیزات نظارتی و امنیتی به جریات برق، استفاده از یو پی اس برای پشتیبانی از تجهیزات امنیتی اهمیت ویژه‌ای دارد.

یو پی اس‌های صنعتی با عملکرد تبدیل دوگانه، کیفیت برق موردنیاز این تجهیزات را فراهم می‌کنند.

این تجهیزات در حفظ امنیت و تسهیل و تسریع تردد نقش بسزایی دارند. از جمله یو پی اس تجهیزاتی که در این بخش می‌توان از آنها نام برد، عبازتند از:

از جمله دلایلی که نیاز به uninterruptible energy supply را برای سیستم‌های کامپیوتری ضروری می‌سازد می‌توان به فاکتور‌های ذیل اشاره کرد:

با خرید یک یو پی اس مناسب می‌توان از همه این اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کرد.

Report this wiki page